Helle

Jeg er født i 1961, er gift med René og har 2 drenge, Mark og Kim. Jeg har været dagplejer siden oktober 1997. Udlært som Materialist 1981. Vi bor i et parcelhus på en stille vej, med en dejlig stor lukket  have. Mit hjem er dyre- og røgfrit

Der er vigtigt for mig, at børnene føler sig trygge, får omsorg og det nærvær som de har brug for samt at de bliver støttet i deres  personlige og sociale udvikling. Jeg arbejder ud fra de 6 læreplanstemaer
Det er vigtigt for samarbejdet omkring jeres barn, at vi sammen har en åben og ærlig dialog os voksne imellem.

Her kan børnene lege i legehus, sandkasse, rutchebane og køre på div. køretøjer og løbecykler og boltre sig på græsplænen. Jeg syntes der er vigtigt at børnene kommer meget ud, at de får brugt og får udfordret deres krop.
Vi går ud hver dag, hvor vi går ture til legepladser, skoven, biblioteket eller i nærmiljøet.
Indenfor har jeg en legestue, hvor vi kan lege med div. legetøj, synge, læse bøger, hoppe, danse, tumle rundt på puder, tegne, lægge puslespil og hvor børnene kan føle sig hjemme.

Kompetenceudvikling

Jeg har i min tid som dagplejer deltaget i div. relevante  kurser.

Mødetid senest kl.9. Barnet skal have barnevogn med, dyne og godkendt sele. Regnslag/fluenet
Barnevognen kan stå hos mig fra mandag til fredag.
En taske med skiftetøj, sut, nusseklud. Bleer. Tøj og sko til årstiden.

Helle